BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 28, 2009

28. Juuni, mmm thats just perfect

Kui ma täna mingi kaheteistkümne paiku üles sain siis hellasin kohe Evvule. Pidime ühe paiku minu juures kokku saama. Okei sõin ja ootasin, kuni keegi mind ära viiks. Jällegi venis kogu see värk. Kohale jõudsin nata liiga hilja, tõime Lauraga hobused ära ja asusime puhastama. Eve oli selleks ajaks juba seal. Ei viitsinud midagi peale panna ja läksin ainult päitsetega. Hops selga ja minekut. Algul kondasime lihtsalt kruusa teid pidi, siis leidsime ühe sobiliku põllu, kus sai traavi teha. Hakkasime tegema ja mingi mees jäi meid vahtima. Kartsime, et äkki maaomanik, kuigi mingit eravalduse märki vms ei olnud. Siiski läksime igaksjuhuks minema. Sumpasime poriloikudes ja otsustasime metsmaasikaid minna sööma. Neid me aga ei leidnudki. Tegelikult leidsime küll,aga sinna ei pääsenud hobustega ligi :( . Selle asemel oli metsas üks maha langenud puu. Hüppasime Evega sellest üle, kuni Laura ootas. See oli niinii mõnus. Igatahes hüppasin ma kogemata kraavist ka üle, kuna ma ei saanud teda pidama. Jalutasime kodu poole ja otsustasime meie tavalisel põllul galoppi teha, seal aga olid ühes kohas traktori jäljed, mis olid veega täidetud. Ka sealt tuli ootamatu hüpe :D . Kuna seal oli pehme pinnas, siis suutsime oma raua ka sinna jätta. Õnneks märkas Eve seda. Kõmpisime koju. Laura võttis Abrukal sadula maha ja sõidutas Karolini ja mina käisin meie "lombis" sulistamas. Hobune lahti ja riideid vahetama. Siis ootasin veel Eve ema ja nad viskasid mu vanaema juurde ära, kust ma sain aga autoga koju.

0 comments: