BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 27, 2009

27.Juuni, its just so depressing...

Täna siis oli äratus kell 8.00, aga nh ma muidugi magasin selle maha ja ärkasin alles 10.00. Njh tüüpiline mina XD. Siis koeraga õue ja kui tagasi siis ootasin, kuni paps oma asjadega ühele poole saaks ja mind ära viiks. Valmis ta sai palju hiljem lubatust, aga see selleks. Kui kohale jõudsin, siis teatas Eve rõõmsalt, et tal kiire, jei nh. Oke panin nii kiiresti, kui minu puhul võimalik valmis ja platsile. Kiusasin nata Laurat ja andsin talle kaameranaise ülesande :). Hüppasin selga ja pingutasin sadulavööd. Kuna eile oli hüpeks ilgelt väike ja lühike siis tahtsin täna kõrgemat teha. Kui soojendus tehtud ( soojendus oli igatahes supper ), siis tulime paari väikest. Ja ponil lõi mingi kiiks pähe, et ta ei mõtlegi mesimummu takistust puhtalt hüpata. Hüppas rahumeeli sellest läbi. Kuidas ma ka seda sammu ei klapitanud, ajas ta ikka maha. Njh see oli ränk tagasilöök arvestades eilset edu ja ometi oli see mesimumm sama kõrge. Lõpuks saime sellest ka ilusti üle, siis tuli üks pisi parkuur, mis oli täitsa hea. Ja lõpetuseks nagu alati nata kõrgem. Noh poni igatahes ei nõustunud seda puhtalt hüppama. Kõik mis olid vähegi üle 60 läksid potspots maha. Mul oli nagu mida fakki. Igatahes ei hakanud kogu parkuuri uuesti sõitma,vaid võtsin käsile ühe madalama/lihtsama okseri. Huii ta ei mõelnudki seda puhtalt hüpata, ikka ja jälle rahumeeli essa latt maha... Peale mitmeid ebaõnnestunuid katseid saime lõpuks sellest puhtalt üle ja lõpetasin trenni. Kunagi hiljem lisan vb mõne video kh.

0 comments: