BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 19, 2009

19. Juuni, Niisama

Täna käisin kohal pm sunniviisiliselt. Ei viitsinud ültse minna, aga oli vaja pärast hüpekat sõita, et jalad kangeks ei jääks vms. Kui aus olla ma ei teagi kuidas täpselt see värk on aga mul see tõekspidamiseks võetud, et üks trenn enne ja pärast hüppetrenni on vaja hobust liigutada. Niisiis kui kohal siis hakkasin teda puhastma ja Helosani määrima. Sadulat ei viitsinud panna, nii et läksin ilma, Laura tuli ka esmakordselt ilma sadulata. Tegin sammu, traavi koguaeg pm ilmaratsmeteta. Pidevalt oli hobune töös, aga see töö koosnes minu kuulatamisele. Lõpuks sain jälle "mõttevõimega" teda pööratud ja peatatud. Ma mõtlesin, et nüüd vasakule ja alateadlikult juhtisin teda kehaga sinna ja ta ilusti vastas sellel, see oli niinii supper tunne (y). Tegin suht lühidalt u 15mini ja siis jalutasin ja juhendasin Laurat, lõpuks sai ka tema Abruka sammuga kaasa mindud. Mingi poole tunniga olime me valmis, tulime seljast ja viskasime hobused kopli. Tegime markeriga mõõdupulga üle ja siis koitsa. Plaanidest siis nii palju, et laupäev lasen puhata, pühap arvatavasti maastik, esmaspäev-teisipäev puhkamine ja arvatavasti liigutab Eve teda kolmapäeval. Ei kuidas neil läheb,loodan et hästi. Ma ise esmaspäevast-kolmapäevani Toilas.

0 comments: