BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 18, 2009

18. Juuni , I can`t believe I have such a great pony :*


Täna tuli Rellu ka kaasa, pildistas, pani takistusi üles ja oli seltsiks. Kohale minnes hakkas ikka kohati päris palav, aga ma olin tark ja võtsin juua kaasa (ego laks). Ostsime tee peal pitsat ja õgisime seda, kuigi ma ei söönudki seda lõpuni ja andsin Evele :D. Tulime jalgsi, nii et kõndimine tüütas ikka väga ära. Kui jõudsime kohale siis oli nagu finally. Tõin Vahuri ära ja valmis. Sellega läks mul nagu alati kaua aega. Puhastasin silmad ära ja määrisin ühte kohta Helosani. Kui kõik valmis siis platsile ja Eve helistas ja ütles, et tal pole veel valjadki peas. Okei kuni ta tuli meisterdasime kaks uut takistust, mida me pole kunagi hüpanud. Üks oli eriti värviline plank ja teine minu suur kunstiteos. Nimelt siis plank ja neli värvitud kummi, minu lemmikud. Musta taustal punased ja kollased pritsmed (y). Okei kui Eve kohal, siis selga ja lühike soojendus, peatused, pöörded, üleminekud, kõik täiesti ideaalne v.a mina seal seljas. Ma olen täpselt nagu mingi krõnks noo. Okei, siis traavis paar risti ja mõned soojendus hüpped. Üks mini parkuur ja Üks kõrgem parkuur. Tüüp pani nagu lennuk noo. Täiesti mõnusalt üle ja mina muiduig ikka ja jälle ette hüppamas -.- . Ta viimasel ajal päästab ilgelt. Enne ta tõrkus kui ma natukenegi ette vajusin nüüd aga hüppab olenemata minu segamisest, kust küll selline meelemuutus? Ta pole ühtegi korda tõrkunud ka viimaste trennide jooksul. Igatahes ma olen ta üle hüppamise osa pealt uhke, nüüd veel ratsastus paremaks ja supper poni valmis :D. Huvitav kas keegi loeb ka mu pläma? Kuigi jah see rohkem nagu mulle endale, meie arengu ja taandarengu jälgimiseks. Kõik ülejäänud pildid fotokas vallu15-ne kasutaja alt Vahuri ratsa kaustas.

0 comments: