BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 1, 2009

1. Juuni, Too H.O.T

Otsustasin ühe paiku, et käiks peseks hobused ära. Lolli peaga tahtsin rattaga minna.Väljas oli 33-34 kraadi sooja. Juba Eedeni juures olin ma läbi. Sundisin end väntama ja kui ma juba päris surnud olin läksin Soodukasse, et endale juua ja jätti osta. Ja siis väntasin edasi .Lõpuks jõudsin kuidagi moodi Viivi juurde. Otsisin seal šampooni. No ei olnud seda, otsisin igatpoolt. Lõpuks leidsin ikkagi üles. Ja sealt veel pidin väntama :/ (ja ma tean ma ju pean rõhutama, kui tubli ja sportlik ma olen). Ja siis (paus,pinge kasvab...) imede-ime ma olingi kohal.Läksin poisi juurde ja panin talle päitsed pähe, korde külge ja liivale. Seal hakkasime pesema. Tuli välja, et ta kardab päris paljusi asju veel. Ta kardab, kui asju üles tõsta ja eriti talle ei meeldi loksuv, sirisev heli. Okei algul natuke tutvustasin talle uusi asju. Mõtlesin et ei hakka teda närvi ajama ja kui ta lasi neid asju (kann ja loksuv ämber) enda kohale üles tõsta, siis lõpetasin. Võtsin poroloni ja hakkasin teda märjaks tegema. Kui sellega ühelpool siis määrisin šampooni sisse ja ootasin 10 mini. Siis pesin kõik maha ja ta oli vaba. Võtsime Abruka ette ja temaga läks märksa ladusamalt.Talle viskasime otse ämbrist vett peale. Abruka lasime ka lahti ja oligi kõik. Nüüd olin mina palju mustem kui nemad. Läksin siis sellise sitakollina vanaema juurde. Pesin ära ja koitsa. Hiljem käisime veel Karoga ujumas. Ja issand kuidas ma vihkan kui mulle valetatakse, ükskõik kui süütu vale see ka ei oleks :/.

0 comments: