BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 1, 2009

Kaks päeva niisama

Jah olen laisk, mis teha. Täna polnud asi laiskuses, pinnas oli vääga libe & vihma sadas. Eile korrastasin lakka, lõikasin ühtlasemaks ja niisama sügasin. Lobisesin Urvega jne. Täna tulin kohale ja rääkisin Urvele, et me lähme võistlustele jala. Ta pakkus välja, et näitab kõige lühema tee mulle. Okei sõitsime autoga selle tee läbi ja tagasi teel mõõtsime ära palju on. 4.5 km autoga + põlde mööda saame lühemaks. Tulime tagasi ja ma panin päitsed ligunema, lobisesime veel. Ja mu paps oligi kohal. Võtsin valjad, et need kodus ära puhastada ja koitsa. Ma tean viimasel ajal suht sisutud postitused, aga praegu kõik suht segane ja kui midagi on kindel, siis vast räägin ka. Vihjeks see, et Vahuri jääb vist talvel tahaplaanile kahjuks. Pole platsi valgustust ja meie talvega pole arvatavasti pinnast. Laup-pühap ikka sõidan ja liigutan, aga hetkeline plaan on igatahes selline.

0 comments: