BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 4, 2009

Võistlus pildid

Pildid võetud Kerlilt, Aivelt ja Kaisalt (Kätriin tegi). Suured tänud siis neile.



Närvi pinge all enne starti.


Saimegi sellest hirmsast kohast läbi. Ühel pool oli hirmus 5s takistus ja teisel pool aed ja selle taga kohtunikud. Algul keeldus ta sinna poole minemast.


Soojendus takistus,kus ma maha jäin :S.

Esimene,no kas hullemini annab sukelduda :/ .

Teine, suht vale pöörde pealt. Algul mõtlesin suuremat pööret teha, aga kuidagi automaadina pöörasin kohe ja läksimegi peale.
Kolmas, väga sita pinnase pealt,vajus sitaks. Paremat pilti pole, mis teha, see tuli pm suht kohe pärast kolmandat ja ma isegi ei jõudnud midagi mõelda.

See kurikuulus viies, tahtis tõrkuda, aga ma isegi suutsin lõpuni istuda ja kohe tulemus näha, poni hüppas.

Kuues, oleksime äärepealt mööda sõitnud, kuna ma unustasin selle ära, aga viimasel hetkel tuli meelde ja suutsin mingi pm tagasipöörde teha, yeey us.

Seitsmes, see oli kohe pärast kuuendat ja ega pärast nappi kuuenda ületamist olin ma väga vale pöörde peal, seega samm ei klappinud ja ta natuke katsus seda. Õnneks maha ei läinud.

Kaheksas, see mis meil maha läks. Nagu kuidagi ei klappinud ja ma ise ka käkkisin seal midagi ära ja noh tulemus kohe näha.

Üheksas, see läks suhteliselt kergelt.
Kümnes, lõpp oli käega katsutav ja seega läks istak ikka sajaga võssa.

See oli vist pärast lõpetamist,supper tubli loom noh. Mingi terve parkuuri ajal täiega rääkisin temaga,et jaah vot nii,väga hea jne. Vähemalt keegi ei kuulnud vist seda :D.

Noh ära minek.

0 comments: