BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 5, 2009

5. Oktoober, Someone new will join this blog

Nii siis läksin täna Lambertit proovima. Lambert on Mariliisi loom, aga Mallu ei sõida temaga. Seega hakkan mina temaga sõitma. Noh esmamulje oli, wooow. Minu poni on ikka oma 150cm aga see mürakas on kõvasti üle 175cm. Koplist toomisel oli selline... energiline. Tõin ta talli ja hakkasin puhastama, omg kui must ta oli. Küürisin seal oma pool tundi ja muidu olid kõik juba välja läinud. Panin siis varustuse selga. Kõigesse suhtus mõistlikult. Sadulat oli väga kahtlane selga upitada, nii kõrge. Kui valmis siis maneeži. Mulle räägiti hirmsa loo ära, et noh kui ta seisnud on, siis viskab jne jne. Ta oli seisnud 3 nädalat. Mul kerkiski halb vaatepilt silme ette. Kuid ma püüdsin mitte sellele tähelepanu pöörata. Jalutasin temaga natuke ja siis tegin kordet. Täitsa okei oli. Siis Võsa küsis, et nh selga ka. Mul oli, et okei võib ju proovida, kui lendan, siis lendan. Läksin selga, ei midagi. Võsa nati lasi mul kordel harjuda temaga ja siis lasi lahti. Mm kui mõnus traav sel loomal oli. Nii õhuline ja pikk, ma sulasin seal seljas. Üldse super mõnus loom. Üleminekud on sellised ebakindlad ja pööretesse ei taha ta oma suure kerega mahtuda, aga see kõik harjutamise asi. Proovisime isegi galoppi, mis lubati viskamisega. Aga jälle läks ettekuulutus nässu. Ta tõusis jumala hästi galoppi. Korra ei tahtnud tagasi tulla, aga muidu jumala (y). Ja arvestades kaua ta seisnud on. Mulle ta igatahes väga meeldis. Loodan, et saan natuke kauem temaga sõita. Pilte sellest mõnusast loomast Mallu kaustast : http://fotoalbum.ee/photos/Mallllllu/sets/532153?page=1&seek=9 loodan, et ta ei pahanda, et ma selle siia panin.

0 comments: