BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 12, 2009

12.Juuli It feels like you have to do same thing over and over and over,

Täna hommikul autoga kohale ja hobuste juurde. Küsisin Laura jala kohta, polnud häda midagi. Läksin hobuste juurde ja nemad truult minu juurde. Kõndisid sabas. Vahuri tuli isegi kuuri, kuigi teadis, et kui ta sinna läheb, siis peab trenni minema (viimasel ajal oleme kuuris valmis pannud). Okei, ei pannud nööri ette ega midagi. Kõnsdisin talli ja tema ikka sabarakuna mul järel. Nunnu. siis jälle kuuri, nöör ette ja puhastama. Ühte kapja ei tahtnud anda, või õigemini, kui ma palusin tal tasakaalu teisele jalale viia siis keeldus. Ei usu, et tal oleks seal valus vms, kuna mingit longet ega hoidmist polnud. Lihtsalt kui palusin tal tasakaalu üle viia, siis ta viis küll selle teisele jalale, aga samas astus kohe edasi. Ta mul kuuris lahtiselt ja pätsmeteta tavaliselt. Noh ma siis lihtsalt järjekindlalt küsisin seda jalga ja lõpuks andis ka. Valjad pähe ja välja platsile. Samm ja traav olid väga pealiskaudsed,natuke tööd, pööramisi ja üleminekuid, aga midagi erilist ei teinud, et teda mitte ära väsitada (see oli viga, et ma tööd ei teinud). Igatahes kui galopiga alustasin, tõusis ta sellise hurraaga, et ma olin seal seljas nõutu. Hakkasin siis tõusmist ja tagasi tulemist harjutama. Algul polnud mingit reaktsiooni, tahtis uhada edasi. Ma ei muutnud midagi oma tegevuses ja siis ta mõikas, et on kasulikum minuga koostööd teha. Asi hakkas edenema ja siis tulin paar madalat kõksu kogu selle asja vahele, suht normaalselt tuli. Jalutasin maha ja lasin ta külma veega üle. Ongi kõik.

0 comments: