BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 12, 2009

12.Sept Woww, now thats something

Täna hommikul ärkasin tavatult vara. Teatasin, et kell 10:30 ma kavatsen minema hakata ja siis me umbes hakkasimegi liikuma. Kruusateel sõitsin ma ise, ma poleks uskunud, et keegi usaldab mulle oma autot aga nh. Igatahes jõudsin kohale ja hakkasin Vahurit puhastama. Tal oli lakk ära hõõrutud ja see oli kole. Otsustasin talle siilika lõigata. Mõeldud, tehtud. Ta nägi suht sportlik välja :D. Puhatsasin ta lõpuni, kerisin pinded peale, valjad pähe ja minek. Ma ikka ei viitsi sadulaga sõita. Tegime korra platsil traavi ette, et kontrollida ta juhitavust. Sitax erk oli, tegin natuke pööramist ja hakkasimegi minema. Jalutasime mu vanaema poole, seal oli üks viljapõld, kus oli väga pikk vili. Seda vilja keegi ei korja vms, kahtlane aga nooh. Tegime seal galoppi, mm kui mõnus vili oli meile pm puusani hobuste seljas ja Vahuri hoidis pead suht kõrgel, et näha. Kui hakkasime jalutama, siis mõtlesime kuhu edasi minna. Otsustasime minna üht kruusateed pidi ja me ei teadnud täpselt kuhu see viis. Vahepeal käisime mõnusasti metsarada pidi ja siis jälle tagasi. Varsti tuli välja, et me läksime silla alt ja linna. Seal oli küll hõre liiklus, aga see eest olid erkorantši riietatud raudtee töölised, kes kolistasid ja tõmblesid. Vahuri heitis neile põgusa pilgu ja me jätkasime oma teekonda. Ainuke võimalus oli minna üle raudtee, et tagasi saada. Aga selleks, et sellest üle saada pidi minema üle kallaku, mis oli suht kitsas + ühelt poolt ääristatud käepidemega. Otsustasime mitte riskida ja ületasime seda maast. Kõik inimesed täiega vahtisid, suht kahtlane oli seal seljas olla. Igatahes nägid hobused bussi ka ära ja ei teinud teist nägugi. Jalutasime siis kodupoole. Vahepeal hüppasime mu tuttavate aiast läbi ja õgisime seal. Pärast seda läksimegi pm kohe koju. Jõudsime kohale ja hobune oli ikka erk, kuigi olime läbinud päris pika maa. See tema dieedi peal hoidmine mõjub talle hästi :D.

0 comments: