BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 23, 2009

Oukeyhhh way to go...


Niisiis viimasel ajal pole kõik läinud just nii nagu ma tahaksin. Muidugi olen süüdlane mina, but still. Ratsastus trennid on läinud üpriski hästi. Kohati ta isegi liigub nii nagu ma tahaksin, aga jah. Hüppamise kohapealt on nii et ta hüppab 3-4 sooendus hüpet ja tema meelest aitab. Siis hakkab maha ajama, isegi siis kui ma midagi kõrgemat ei hüppa. Kuna ma olen nüüd ainult sadulatta sõitnud siis olen suutnud tal mööda tõmbamise ka sisse lasta. Kui ta ükskord saab siis tambib ta mulle seda viga veel kaua. Nõme. Aga ise olen süüdi. Lõpetasin nüüd viimase trenni heal noodil ja mõtlesin, et kuna talv tulekul ja kool ees, siis hüppaks harva ja natukene. Las puhkab. Muidu olen ikka pideva treeningu puhul nädalas korra hüpanud, aga see selleks. Hüppamise asemel mõtlesin maatööga natuke tegeleda. Eile alustasingi sellega. Tegin lihtsalt meelde tuletusi, mida me olime kunagi õppinud. Nt korde, nii et ma sirutan suvalises kohast käe välja ja ta läheb õigele poole ja käe+hääle märguandega minu juurde tulekut. Ümberpöördu, kui mina olen tal selja taga ja puudutan õrnalt taguotsa. Tagurdamist. Ja üle erinevate asjade kõndimist, siinkohal siis üle kile ja lastekokkupandava riidest majakese. Samuti ehitasin talle ühe asja mille alt ta pidi läbi minema. Ka selle sooritas ta esimese katsega ja ilma erilise passimiseta. Tubli loom. Proovisin ka ühe trenni hackamoorega sõita, aga see polnud meie jaoks eriti sobiv. Mõned üksikud trennid võib nendega teha, aga pidevaks "suuliseks" ta meil arvatavasti ei jää. Peaks tegelt nöörpäitsed soetama, kuna päitsetega on ebamugav sõita. See ratsmete paneks on ebamugav. Ahjaa kogu see aeg käis Getu minuga kaasas ja tema oligi see truu fotograaf :P. Okey kui midagi muutub siis vast kriban veel.











Ülejäänud pildid viimastest sõitudest on alates siit :
http://fotoalbum.ee/photos/Vallu15/57001429

ja meie maatööst on siin albumis :
http://fotoalbum.ee/photos/Vallu15/sets/837939

0 comments: